:: All About Nazwa NasliE ::

"..Menyanyi bersamaku dalam setiap gerak tariku dan berkongsi bersamaku dalam segala hal.. kau dan aku sama kerana kita satu dalam lagu... iya noh tambalutku.."

 
+ Masa Itu Emas +
+ Album Pertama Nazwa +

~> Judul² Lagu

1. IKOYU TUNDU UNDU KU
2. OH TAMBALUT KU
3. JOGET PASON
4. APAH GULI NOH
5. OI TINARU KU
6. OSONONG IH NONGOKITO KU
7. PASON TOPINAI KU
8. TUDUKAI OKU
9. TIMPU
10. PATAHAKON KU DIKOYU


+ Demo Lagu Dalam 1st Album +
+ Nazwa's V/clip +
+ Nazwa's Counter +
Penghargaan Nazwa untuk Album Pertamanya
Saturday, December 9, 2006
Photobucket - Video and Image Hosting
Pertama sekali, thanks kepada Bamboo Sound Studio dan penerbit Pn.Dusiah Ropotoh yang memberikan kepercayaan kepada saya untuk bernaung dibawah Syarikat beliau dan seterusnya menerbitkan album solo pertama saya ini.

Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting
- Pn.Dusiah Ropotoh, En.Victor Paulus & En. Fhilix Don -

Tidak Lupa juga untuk Pencipta Lagu Uncel Fhilix Don dan Victor Paulus. Music Arrangement Uncel Victor (maaf kerana terpaksa layan karena saya di studio) serta staf staf BSS.

Tidak Lupa album ini saya dedikasikan khas untuk
Ayah, Ibu dan Adik-adik saya serta seluruh ahli keluarga yang teguh berdiri dibelakang saya selama ini. Istimewa juga untuk Cik. Betty dan Cik. Jenelin Jenn (thanks atas tunjuk ajar kalian). Tidak lupa Cikgu Christina Gompiloh, Pn. Annastasia Majangki (hanya kalian yang mengerti) serta semua guru S.K Nalapak Ranau juga pada rakan-rakan saya. Kepada semua peminat seni, terima kasih atas sokongan anda dalam album ini dan jumpa lagi dalam album akan datang. Moga terhibur.....

Photobucket - Video and Image Hosting
Nazwa Naslie
posted by Nazwa NasliE @ 10:17 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
+ About Me +

Name: Nazwa NasliE
Home: Nalapak, Ranau, Sabah
About Me: I'am a simple person & cutie !
See my complete profile
+ Ruangan Chat +

+ Links +
+ Studio Rakaman +
+ Previous Post +
+ Archives +
Powered by

Free Blogger Templates

BLOGGER

© 2005 :: All About Nazwa NasliE :: Template by Isnaini Dot Com