:: All About Nazwa NasliE ::

"..Menyanyi bersamaku dalam setiap gerak tariku dan berkongsi bersamaku dalam segala hal.. kau dan aku sama kerana kita satu dalam lagu... iya noh tambalutku.."

 
+ Masa Itu Emas +
+ Album Pertama Nazwa +

~> Judul² Lagu

1. IKOYU TUNDU UNDU KU
2. OH TAMBALUT KU
3. JOGET PASON
4. APAH GULI NOH
5. OI TINARU KU
6. OSONONG IH NONGOKITO KU
7. PASON TOPINAI KU
8. TUDUKAI OKU
9. TIMPU
10. PATAHAKON KU DIKOYU


+ Demo Lagu Dalam 1st Album +
+ Nazwa's V/clip +
+ Nazwa's Counter +
Welcome...
Monday, November 27, 2006
Ello semua ...
Salam mesra dan ceria.. syukur kepadaNya kerana Blogsite ini telahpun siap walaupun tak siap sepenuhnya. Kerana minat yang mendalam kepada seorang anak kecil yang berbakat seperti wawa atau lebih dikenali sebagai Nazwa Naslie, saya (YaN / yanmccaulley / elviena) telah membuat blogsite khas untuknya. Untuk makluman, En.Naslie (papa kepada Nazwa) juga mengetahui kewujudan Blogsite ini malah dialah yang menjadi tulang belakang kepada Blogsite ini.. Segala rujukan dibuat terlebih dahulu sebelum menyebarkan sebarang maklumat tentang Nazwa disini. Thanks uncle :)

Tujuan penubuhan Blogsite ini ialah untuk mempromote atau memberitahu segala aktiviti dan perkembangan terbaru mengenai Nazwa tru internet. Jadi, peminat yang berada di luar Sabah atau di luar Negara boleh memperoleh maklumat mengenainya. Saya percaya peminat Nazwa ramai di luar sana. Sekarang kita boleh berkongsi segala-gala tentang Nazwa disini.

Thanks untuk Wawa sebab sporting dan mesra. Pssst ... wawa juga tau kewujudan blogsite nie :) Jutaan terimakasih untuk uncle Naslie sekeluarga sebab sokong dan sudi berkongsi maklumat mengenai Wawa, tak kira dalam bentuk gambar, lagu, video dan juga aktiviti-aktiviti wawa.

Sokongan dan kerjasama daripada kalian semua saya dahulukan dengan jutaan terimakasih. Mari kita bersama-sama merealisasikan Impian seorang anak kecil yang begitu tinggi dan murni ini ♥

:: yanmccaulley ::
posted by Nazwa NasliE @ 10:37 PM  
1 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
+ About Me +

Name: Nazwa NasliE
Home: Nalapak, Ranau, Sabah
About Me: I'am a simple person & cutie !
See my complete profile
+ Ruangan Chat +

+ Links +
+ Studio Rakaman +
+ Previous Post +
+ Archives +
Powered by

Free Blogger Templates

BLOGGER

© 2005 :: All About Nazwa NasliE :: Template by Isnaini Dot Com